فروشگاه اینترنتی لاکچری شاپ برای افزایش رضایت مندی بیشتر مشتری امکان مرجوعی کالا را قرار داده است تا با خیال راحت و اطمینان از سلامت کالا اقدام به خرید کنید.
ویژگی های اجناس قابل سفارش در سایت حیلامات با دقت درج می شود تا مشتری دقیقا جنسی با همان ویژگی ظاهری و کیفیتی سفارش داده را درب منزل تحویل بگیرد. همچنین اجناس سایت حیلامات بدون واسطه از کارخانه و تولیدکننده ی اصلی دریافت می شوند، بنابراین تمام اجناس با کیفیت و ضمانت اصالت کالا هستند.
اما اگر به دلایلی کالای دریافتی شما دارای نقص است میتوانید این کالا را مرجوع کنید و هزینه ی واریزی را دریافت کنید. در زیر روش مرجوعی کالا در حیلامات را به طور مفصل برای شما شرح می دهیم.
برای مرجوعی کالا به لاکچری شاپ به ترتیب زیر اقدام کنید:
1-اگر شما قصد مرجوعی کالای خود را دارید باید به این نکته توجه کنید که تمام کالاهای برگشتی باید در شرایط اولیه ی ارسال با جعبه و بدون بازشدن پلمپ محصول مرجوع شوند. جعبه ی محصول و اقلام همراه آن باید سالم و بدون پارگی و آسیب باشند.
2- ما در لاکچری شاپ به بهداشت و سلامت محصولات بسیار اهمیت می دهیم. بنابراین تمام محصولات بهداشتی، آرایشی و محصولات خوراکی امکان مرجوعی نخواهند داشت
3- کالای دریافتی توسط مشتری در صورت وجود مشکل یا نقص تا 72 ساعت امکان مرجوعی خواهند داشت. بنابراین به زمان تحویل و مرجوعی کالا توجه کنید.
4- برای مرجوعی کالای خود به ترتیب زیر اقدام کنید:
ابتدا با کارشناس پشتیبانی حیلامات با شماره ی 09050711682 تماس بگیرید.
بعد از تایید کارشناس و دریافت آدرس، کالای را با بسته بندی اولیه بدون مخدوش کردن بسته بندی یا درج آدرس روی جعبه ی بسته بندی به لاکچری شاپ ارسال کنید.
بعد از ارسال، رسید پستی خود را به واتساپ یا تلگرام بفرستید.
بعد از دریافت محصول توسط کارشناس و تایید عیب کالا مبلغ پرداختی شما به حساب شما بازگرداننده خواهد شد.